הייסל יבוא ושיווק      "מכירה ישירה ללקוח הסופי ללא פערי תיווך"          מוקד הזמנות: 077-2035676





 
  

  
         


        
         
מונה:

תאריך ושעה
 

שמירה על מכשיר האייפון במצב בטוח ובריא

האייפון הוא אמנם אחד המכשירים המתקדמים בעולם היום, יחד עם זאת הוא פגיע ורגיש בשימוש לא זהיר, קיבצנו לכם מספר כללי זהב כדי שתוכלו להנות ממנו לאורך זמן ולחסוך לעצמכם עגמת נפש מיותרת.




1. טעינת המכשיר
 

 
פעולת הטענת הסוללה נראית לרובנו כטרוויאלית וחסרת חשיבות, אך לא שמדובר באייפון,
הקפידו להשתמש אך ורק במטעני קיר / רכב מקוריים או במטענים מאושרים אפל.

לאפל תוכנית מחמירה להענקת אישורי תאימות לאייפון ולאייפוד להתקני טעינה עבור יצרנים צד שלישי.

2. רגישות לחום

האייפון רגיש מאוד לחום ולכן מומלץ לא להפעיל אותו בסביבה בה הטמפרטורה היא מעל 37 מעלות ויש להניחו באזור מוצל בעת שאתם שוהים בחוץ.
במקרה שהאייפון שלכם ירגיש שחם לו מדי, הודעת התראה תופיע על צג המכשיר ולא תוכלו לקבל או להוציא שיחות עד יעבור זעם.


3. המכשיר נירטב/נפל למים

במקרה והמכשיר נפל למים, ככל שיעבור הזמן, הנזק יהיה גדול יותר ובלתי הפיך ולכן יש לדאוג לסור לטיפול במעבדה מתמחה בהקדם האפשרי ולא להמתין לנס.
שימוש במייבש שיער, אורז, מלח וכל יתר הפטנטים אינו מומלץ לחלוטין.
במידה והמכשיר נפל למים יש לכבות אותו במיידית, מתח חשמלי במכשיר רטוב יביא להאצה בהתפתחות הקורוזיה ופגיעה ברכיבי האלקטרוניקה הפנימיים.
במקרה של טבילה במי מלח או מי כלור יש לכבות את המכשיר במיידית, לטבול אותו בקערה עם מים מתוקים ולגשת בהקדם האפשרי למעבדה.
(מי מלח או כלור יפגעו תוך זמן קצר מאוד בלוח וברכיבים)

4. שמירה חיצונית

מומלץ מאד להשתמש באמצעי מיגון כגון: מגני מסך ונרתיקים.
זכוכיות המסך הקדמית והפאנל האחורי
, אינן עמידות במיוחד בפני שריטות או שבר.
החברות הסלולריות גובות סכומי עתק על תיקונים, שבר אינו כלול באחריות.
שימו לב ! במידה ומסיבה כלשהי תצרכו לממש אחריות על כל סוג תקלה במכשיר אצל המפעילות בארץ,
קחו בחשבון שסימני חבלה חיצוניים ולו הקלים ביותר ישמשו כעילה להתנערות ולביטול האחריות מצידן.

5. שימוש בנרתיק מגן - פתרון לבעיית האנטנה באייפון 4G

עיצוב האנטנה כחלק מתכתי חיצוני, גורם לירידת אותות הקליטה כאשר אוחזים במכשיר באופן מסויים.
שימוש בכל נרתיק מגן שמכסה את החלק המתכתי יעלים את הבעיה לחלוטין.
פתרון בעית הקליטה חשוב לבריאותינו כיוון שקליטה נמוכה, מגבירה את עוצמת הקרינה של תחנת השידור למכשיר.
חשוב לציין שב"בעיית" האנטנה של האייפון 4 הוצאה לחלוטין מפרופורציות ולמעשה מבדיקות מעמיקות,
יותר נמצא שאיכות הקליטה של האייפון 4 טובה יותר משל קודמו ה 3GS.

6. ניצול נכון של הסוללה במכשיר

האייפון 4 מצוייד בסוללה גדולה וחזקה בהרבה מקודמותיה. במערכת ההפעלה 4 כל יישום שנפתח,
נשמר ברקע (במצב מבוקר) עד לסגירה יזומה של המשתמש, כאשר המשמעות היא בין השאר זלילת חיי סוללה.
מומלץ מידי פעם, להכנס לאיזור הרב משימות (לחיצה כפולה על כפתור הבית) ולסגור את כל היישומים שאינם בשימוש הרצים ברקע.
בנוסף מומלץ לקבוע בהגדרות המכשיר את הבהירות לערך נמוך, נעילה אוטומטית לקבוע על 1-2 דקות וכן כדאי לסגור את הבלוטוס וה WI-FI כשאין בהם שימוש.

7. גיבוי נתונים

כפי שאנו מגבים את החומר הנמצא במחשב שלנו, כך כדאי גם לגבות את החומר הנמצא באייפון.
כיוון שתקלות תוכנה אינן דבר נדיר באייפון, מומלץ לבצע אחת לתקופה גיבוי לנתוני המכשיר ע"י סנכרון עם תוכנת ה iTunes


8. שקע טעינה



שמרו על מחבר הטעינה של האייפון נקי מאבק, סיבי בד ולכלוך המצטברים בתוך שקע הטעינה דבר העלול לגרום לקצר חשמלי ולהפרעות בסנכרון וטעינה של המכשיר.
מומלץ לנקות מדי פעם באמצעות מברשת שיניים ישנה ויבשה את המחבר. אין לרסס חומרי סיכה או חומרים לניקוי קורוזיה למחבר !
במחבר התחתון קיים אינדיקטור המשמש את היצרן לזיהוי סימני קורוזיה, במידה ותרססו נוזלים למחבר,
הדבר עלול להביא לביטול האחריות ובמקרים מסוייימים גם לפגיעה בתצוגה כתוצאה מחלחול הנוזל ל LCD.

צוות הייסל תקשורת

אביזרים אייפון \ אייפוד \ אייפד
www.Hicell.co.il

אודות

מכירה ישירה מהיבואן לצרכן

מערכת השיווק שלנו מושתתת על כמה עקרונות מרכזיים:

* קניה ישירות מהיבואן המקורי.

*
מכירה ישירה ללקוח הסופי ללא פערי תיווך.

*
מהירות ושירות ללא תחרות.

*כוח קניה ופריסה שיווקית בדרכה נמכר המוצר ישירות ללקוח הסופי.

                הוזלת מחיר המוצר עבור הלקוח!

צור קשר

 
מוקד שירות לקוחות:
 
לייבסיטי - בניית אתרים